“ WESTFIELDS MALL OF THE NETHERLANDS “

HET NIEUWE WINKELEN IN LEIDSCHENDAM
Met de Mall of the Netherlands speelt Unibail-Rodamco-Westfield in op de trends en ontwikkelingen. Het is een uniek, volledig overdekt winkelcentrum waar ‘een dagje uit’ centraal staat. Compleet anders dan de overige winkelcentra in Nederland. De Mall of the Netherlands komt hierbij tegemoet aan de wensen van consumenten en winkeliers is gebouwd tot een plek waar zowel unieke lokale winkels als nationale en internationale merken kunnen laten zien wie ze zijn. Dit alles ondersteund door een mooie mix van hoogwaardige architectuur, onderscheidende horecagelegenheden, bijzondere (merk)evenementen, een grote bioscoop, een hoog service niveau voor de bezoekers en de aanwezigheid van een naastgelegen park en waterpartij. Alles staat in het teken van een duidelijke boodschap: laat je verrassen, vermaken en inspireren.

Ook in dit winkelcentrum van de toekomst met een verwacht bezoekers aantal van 14 miljoen per jaar, doen de Aquasoft waterontharders hun werk, nu en in de toekomst blijft nog steeds kalk in het leidingwater aanwezig en dat dient te verwijderd te worden voor de vele kwetsbare apparatuur t.b.v. horeca, supermarkten e.d. Aquasoft Watersystems heeft voor o.a. diverse bak & stoomovens in de Jumbo Foodmarkt een aantal super moderne General Electric ontharders geplaatst. Zachtwater bespaart en is milieu vriendelijk en past prima in een z.g. Groen label doelgroep.

VOLOP ONTSPANNING EN HORECA
Het Restaurant Plaza heeft een spectaculair interieur en maakt van een dagje winkelen een echte dag uit. Bezoekers kunnen in de bijzondere ambiance terecht voor een lunch, borrel of diner. De nadruk ligt op bijzondere en hippe restaurants en kiosken met ieder een unieke stijl en sfeer. Ook in restaurants is Zachtwater absoluut nodig.

Foto’s bron: URW.COM

image007

Start typing and press Enter to search